Spring naar bijdragen

Wedden op paarden


Remco86

Aanbevolen berichten

Lekker dagje en prima getipt hier :-)

Carl Lewis won idd de legends koers voor Culmlaude Newport - met name door het koersverloop, maar ik had het duo en trio.

En Fidelity Rhythm won de derby ! Paard was ook zo goed alle keren dat ze liep, en ze maakte het vandaagook weer helemaal waar, Facebook (Boelie zijn tip) liep ook super naar plek 2.

Ik had hem een pakkie winnend en mooie uitbetalingen voor duo en trio, we gaan nu maar even lekker uit eten van de winst :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie dag op Duindigt, helaas niet die grote uitbetalingen gepakt. Al met al quitte gespeeld en veel lol gehad. Ook veel leuke acties op de baan en de Legends koers vond ik echt top. Al die oude trotse Derby cracks nog 1 keer op de sulky. En trots dat ze waren! Erg mooi om te zien hoe die oude helden (en 1 heldin) zo in het zonnetje werden gezet. Ik had Carl Lewis alleen plaats en duo gespeeld maar ik ben dan ook een grote schijterd met paardenwedden. Toch lekker.

@rhellevo Wat de beelden betreft op Runnerz.nl, dat doen ze denk ik om te voorkomen dat mensen bij Runnerz kijken zonder te spelen. Runnerz moet natuurlijk gewoon betalen voor de beelden. Net zoals je bij Unibet ook alleen voetbalbeelden kan kijken als je wat hebt ingezet. Ik snap het ergens wel. Als je een klein beetje hebt ingezet dan kan je al gratis beelden kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen probleem dat doe ik wel.

Halen we een pak geld op en dan vallen we de grote potten aan en pakken we het winterseizoen op Frankrijk aan en de grote potten in Wolvega via de PMU enz enz

Ik ben aan het broeden op enkele plannen, maar wil het wel goed op papier hebben (Excel) en liefst via een onafhankelijk account zodat je geen gezeik krijgt of verwarring.

Verder moet je het ook simpel houden en durven.........niet 100 betjes van 3 euro ofzo, nee je moet je momenten kiezen en dan ook gewoon rammen, zit je er dan bij dan kan je wat pakken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen probleem dat doe ik wel.

Halen we een pak geld op en dan vallen we de grote potten aan en pakken we het winterseizoen op Frankrijk aan en de grote potten in Wolvega via de PMU enz enz

Ik ben aan het broeden op enkele plannen, maar wil het wel goed op papier hebben (Excel) en liefst via een onafhankelijk account zodat je geen gezeik krijgt of verwarring.

Verder moet je het ook simpel houden en durven.........niet 100 betjes van 3 euro ofzo, nee je moet je momenten kiezen en dan ook gewoon rammen, zit je er dan bij dan kan je wat pakken...

Tuurlijk...stel dat we afgelopen zondag op de derby gespeeld hadden dan hadden we duo misschien 10x en trio zeer zeker meerdere keren gehad, dat had lekker geweest voor de aandelen...maar dat soort kansen komen er nog genoeg.

Je zou bij wedaandelen dan bijv maandelijks een gedeelte uit kunnen betalen (als er winst is)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry voor late reactie maar ik kan niks beloven omdat ik over 3 weken de sleutel van mijn nieuwe huis krijg en ik nu al in veel drukte zit wat dan alleen maar zal toenemen...............

Ik wil het wel goed opzetten en er genoeg tijd in steken zodat jullie waar voor je geld krijgen, dus dan blijven er twee opties over of we starten later of iemand anders regelt de opzet.........

PS ik ga alvast een balletje opgooien op nakoersen, eens kijken of er nog meer mensen willen meedoen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil zeker wel in de organisatie zitten, maar heb geen haast om te starten. Beter goed opzetten dan te snel iets en dan een snelle dood sterven.

V75 spellen en grote koersen in weekenden zoals PDA en dergelijke en PMU koersen op Wolvega lijken mij het beste doel.

Misschien kunnen we dan ook nog wat regelen met Victoriapark als we een keer met zijn allen daarheen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.