Spring naar bijdragen

Wedden op paarden


Remco86

Aanbevolen berichten

Hier mijn winscore bet:

Uw gekozen paarden:

Positie 1:

2: Co Swagerman

Positie 2:

4:Timmy H

Positie 3:

6:Howings Kumpel

Positie 4:

7:Zero Option Lane

8: Blackpearl Trans R

Positie 5:

10:Donate Groenhof

Positie 6:

11:Asko Bond

12:Zalvador Spendic

Positie 7:

13:Edo Venus

Positie 8:

16:Prince of Moor

Positie 9:

17:Zenito Hanover

Positie 10:

19:Ton Jeu

Positie 11:

21:Evison

Positie 12:

24:Iper Flying

Positie 13:

25:Lifeislife BR

26:Un Amour d'Echal

Positie 14:

27:Tamburini

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plaats:

4: Timmy H

7: Zero Option Lane

10: Donate Groenhof

24: Iper Flying

Gokje wagen, prijsje winnen.

Nu nog een winnend?

Gouden tip krijgt (prijs-inzet)/2..

Thanks voor de bonus Runnerz.nl, ik ga voor de dubbele hit..;)

Winnend:

Pos. 1: 4: Timmy H

7: Zero Option Lane

10: Donate Groenhof

13: Edo Venus

20: Pricken

24: Iper Flying

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou je kunnen doen ;-)

Ik had gelukkig gisteren niets ingezet op de kortebaan, wel op Frankrijk waar ik wel wat won dankzij een Nederlander die 2e werd :-)

Vandaag belangrijke grote koersen in Zweden op Äby waar ze een open stretch hebben wat ik altijd mooi vind want paarden die dan aan de binnenkant opgesloten liggen krijgen dan alsnog de ruimte om voluit te gaan..

Ik ga vandaag heel veel inzetten zie er heel veel vandaag en omdat er heel veel goede paarden tegen elkaar lopen zijn de cotes vandaag ook zeer gunstig ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas wonnen mijn zweedse paarden waar ik het meest op had staan niet, 1 ging in galop en de ander had een rijder aan boord die het paard schijnbaar minder kent dan ik het paard ken, want die ging veel te vroeg finish rijden en won daarom net niet...

Gelukkig had ik nog wel wat koppels goed en won ik de meeting die avond in Nederland op Wolvega wel want daar won een ander paard wat ik altijd volg namelijk Caen Oldeson en die bracht 6-1 en mooie cote voor duo ook 17-1 (koppel kon je niet spelen).

Dus uiteindelijk was de dag toch nog goed maar er had veel meer ingezeten maar dat is meestal zo ;-)

Vandaag dagje rust en morgen weer wat kansen in Frankrijk..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boelie tipt meestal alleen de niet zo interessante, de goede houdt hij atijd voor zich (logisch)

Ik heb voor volgend weekend wel een leuke tip voor mensen met Unibet en dat soort sites.

de winnaar van de Elitloppet, 1 van de grootste serie draverijen ter wereld in Zweden.

Ik denk dat het paard NAHAR weer (de finale) gaat winnen, die won 2 jaar geleden ook toen had ik hem gespeeld aan 40-1 :-) Nu kan je hem denk ik nog spelen voor 14-1 bij Unibet en bij racebets dacht ik voor 17-1.

Ik heb hem nu zelf gespeeld toen hij 21-1 stond.

Geen garanties maar ik denk dat hij weer een goede kans maakt, en voor dit paard maakt het ook niet uit of het goed of slecht weer is, hij kan alles als hij zijn dag heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.