Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik ben echt aan het (poker) genieten. Speel naast het 50ETH toernooi ook nog een freeroll en gaat in beide lekker. Je ziet nu goed het verschil van spel in beide toernooien. In de freeroll spelen ze matig en kan je met een paar pokervaardigheden erg goed mee komen. In het mooie ETH toernooi (617 deelnemers) spelen ze voorspelbaarder en eigenlijk makkelijker. Laatste 126 in het geld nu nog 261 spelers over. WSOP bracelet Speler Dutch Boyd ligt er net al uit.

Schermafbeelding 2018-01-24 om 14.18.50.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn preflop all-in call met 77 versus AJo was de coinflip die ik moest winnen om sowieso bij de laatste 126 te komen en in het CHP geld. ik verloor hem en krijg vanavond om 21:00 uur een herkansing. Ik gok zomaar eens dat er 1012 spelers meegaan doen met die 50ETH added toernooi. Mocht dit waar blijken te zijn is dat natuurlijk een wereld prestatie van Coinpoker om zo snel dit soort aantallen in dure toernooien te krijgen (Buy-in is 300 CHP).

 

In de Crypto whatsapp groepen is er de laatste dagen veel aandacht geweest over  Coinpoker (CHP & ICO) en we hebben besloten om een aparte Onetime (Coin) poker whats app groep aan te maken. Hier zal lekker gepraat worden over poker in het algemeen, pokertips, de koers van de CHP, mensen aanmoedigen die in een finale zitten etc. Allemaal poker gerelateerd en zullen bijvoorbeeld ook een verslag doen van aankomende weekend bij de Dutch Classics in Rozvadov. Mocht je al spelen bij Coinpoker, misschien wel met de ICO meegedaan en heb je hier een forum account en je ook voorgesteld. Dan kan je plaats nemen in deze Onetime poker app, stuur mij dan even een privé berichtje via Onetime (of via appje) met je spelersnaam op Coinpoker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Digital Invest:

Ik heb al mijn zuur verdiende CHP verloren in mijn eerste niet 'freeroll' toernooi.  ?
En hoe...

Vlak voor 'the money' met een mooie stack ga ik met AA preflop all-in. Dit in reactie op iemand die mijn BB probeert te stelen.
Tot mijn verbazing word ik door dat 'bluffertje' die ongeveer een gelijke stack heeft gecalled met 9-2 unsuited.
Op de flop een 9 en op de river nog een 9.

Mijn gretigheid naar chips genadeloos door het lot afgestraft en twee nachten voor niets gepokerd. ?

Dat gebeurd toch niet op Coinpoker volgens Armijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei greenqueen:

@TheGreatOne Heb jij dan ook zo een usb stick waar op je jouw crypto's kunt zetten en lezen?
En dan een wachtwoord van 24 woorden? Of is dat alleen voor USA?

Ik heb inderdaad een Trezor (vergelijk dit een bankreader van bijvoorbeeld de Rabo/ABN), Je zet ze dus niet op een USB stick of hard wallet maar de connectie dat je er altijd bij kan en 100% beveiligd in de cloud. Als je wachtwoord kwijt bent of de reader kan je met die 24 woorden die je aan het begin kreeg om het account aan te maken je wallet weer herstellen. Belangrijk dat je deze 24 woorden altijd weg houdt van waar je bent (bijvoorbeeld in de bankkluis legt) . Ik raad zo'n hardwallet iedereen aan die een substantieel bedrag (is voor een ieder persoonlijk) heeft staan in crypto's en hier niet dagelijks mee handelt. Mijn CHP tokens staan beveiligd met zo'n Trezor op My Ethereum Wallet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minutes ago, TheGreatOne said:

Ik heb inderdaad een Trezor (vergelijk dit een bankreader van bijvoorbeeld de Rabo/ABN), Je zet ze dus niet op een USB stick of hard wallet maar de connectie dat je er altijd bij kan en 100% beveiligd in de cloud. Als je wachtwoord kwijt bent of de reader kan je met die 24 woorden die je aan het begin kreeg om het account aan te maken je wallet weer herstellen. Belangrijk dat je deze 24 woorden altijd weg houdt van waar je bent (bijvoorbeeld in de bankkluis legt) . Ik raad zo'n hardwallet iedereen aan die een substantieel bedrag (is voor een ieder persoonlijk) heeft staan in crypto's en hier niet dagelijks mee handelt. Mijn CHP tokens staan beveiligd met zo'n Trezor op My Ethereum Wallet.

Interessant. Dus dat is niet alleen voor Bitcoin, maar voor alle crypto's? En als je dat wachtwoord kwijt bent dan ben je de klos? 
Als je wint in CHP poker win je dan die tokens die altijd met de koers mee gaan en dus voor een goede waarde ingewisseld kunnen worden voor geld?
En wat als je die Trezor kwijt bent? Als het toch al in de cloud is zou je er ook op een andere manier bij moeten kunnen?
Handel je dan dagelijks in aandelen van bedrijven of in alleen crypto currencies?

Dat Tony G geaffilieerd is met Coinpoker is wel jammer want dat is een ongure kast 

https://offshoreleaks.icij.org/stories/antanas-guoga

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei greenqueen:

Interessant. Dus dat is niet alleen voor BitCoin, maar voor alle crypto's? En als je dat wachtwoord kwijt bent dan ben je de klos? 
Als je wint in CHP poker win je dan die tokens die altijd met de koers mee gaan en dus voor een goede waarde ingewisseld kunnen worden voor geld?
En wat als je die Trezor kwijt bent? Als het toch al in de cloud is zou je er ook op een andere manier bij moeten kunnen?
Handel je dan dagelijks in aandelen van bedrijven of in alleen crypto currencies?

Dat Tony G geaffilieerd is met CoinPoker is wel jammer want dat is een ongure kast 

https://offshoreleaks.icij.org/stories/antanas-guoga

Tony G is een grote in de pokerwereld, vooral met zijn poker media bedrijf Pokernews. Aan de pokertafel vind ik hem een kwal maar is wel een goede zakenman van zover ik het kan zien.

Klopt wachtwoord kwijt en je bent de klos dus alles goed noteren en back ups maken en op plekken leggen die het daglicht niet zien :-) 

Klopt wat je zegt mbt CHP tokes en de koers, die zal continue veranderen (vraag en aanbod). Je hoeft er ook niet mee te pokeren maar kan ze gewoon opslaan net zoals de Bitcoin. Trezor kwijt is een nieuwe Trezor kopen (of er een in de backup houden) en met je 24 woorden kan je deze weer herstellen of in de cloud ze terug halen.

 

Ik heb dagelijks gehandeld met o.a. opties en aandelen (tot ca. 2001) nu alleen nog hobby matig een beetje (o.a. Forex), handelen met crypto currencies nu een dagelijkse hobby om te leren en te delen (informatie).

 

CHP is het enige waar ik op dit moment echt in geloof omdat het voor mij tastbaar is en ik het snap, de rest is nog lastig helemaal te doorgronden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Hillichance:

Hier ook vol in de CoinPoker gestapt op advies van @TheGreatOne. De maximale 750 euro van de creditcard stonden via Coinbase in notime in mijn MetaMask. CoinPoker-coins gekocht; verliep ook vlotjes met minder dan een euro aan transactie-kosten. Nu wachten op de koersexplosie met de bijna 2900 CHP!

Niks wachten? Spelen man! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisterenavond een poging gedaan om via bitvavo een hoeveelheid Ripple aan te kpen, om dit vervolgens over te zetten in Ethereum. Het is met een omweg, maar wist dat je bij deze partij snel kon handelen. Helaas kreeg ik foutmelding na foutmelding en heb ik een aantal e-mails verstuurd. Vanmorgen weer een poging gedaan, waarna het wel goed ging. 

Ik voelde voor het eerst even paniek en kan me zo voorstellen dat andere mensen hier ook af en toe mee zitten. En dan te bedenken dat ik dit al tientallen keren heb gedaan. 

Uiteindelijk voor een Ether gekocht en daarmee @TheGreatOne blij gemaakt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisterenavond even met @rhellevo gechat, omdat hij ook aan de Coinpoker wilt. Hij was nog niet in het bezit van Ether, dus er is op meerdere sites een aanmelding gedaan (Coinbase & BTCdirect). Echter duurt de aanmelding allemaal wat langer en is het even afwachten of hij wordt goedgekeurd voordat de ICO afloopt.

Waar ik inmiddels wel achter ben gekomen is hoe de app 'Imtoken' werkt. Deze kun je voor Android en iOS downloaden. Deze app kun je gebruiken om Ethereum in te bewaren, maar is ook geschikt voor ECR-20 tokens, waaronder CHP.

Hoe je dit kunt regelen via deze app is als volgt:

  1. Downloaden van de app
  2. Maak een sterk wachtwoord aan
  3. Schrijf de woorden op (herstelzin)
  4. Match de woorden in goede volgorde
  5. Open de app
  6. Bovenin de app zie je jouw ETH adres staan. Deze kun je kopieeren
  7. Verstuur vanaf een BTCdirect/Coinbase/etc hier jouw ETH naartoe
  8. Vervolgens wacht je dit even af, opdat jouw ETH verschijnt
  9. Daarna kun je jouw ETH verzenden naar coinpoker: 0xf3cB2D9e3c406B071dfa1d9A07bc17fA48c14e08
  10. Om dit te kunnen doen ga je naar ETH en klik je op Send
  11. Eenmaal daar voer je het adres in (zie hierboven), de hoeveelheid ETH en klik je rechtonder op 'advance'
  12. Vervolgens voer je bij Custom Gas price '60' in en bij Custom Gas '200000'
  13. Daarna klik je op verzenden

Als het goed is, moet dit vervolgens direct worden omgezet in CHP, maar moet je dit zichtbaar maken in jouw 'Imtoken' account. Hiervoor neem je de volgende stappen

  1. Druk op het plusteken in het hoofdscherm
  2. Druk rechts bovenin op het zoekteken (loep)
  3. Daarna voer je CHP in
  4. En druk je vervolgens op 'ADD'
  5. Als het goed is, zie je nu jouw hoeveelheid CHP er tussenstaan

Vanuit hier zou je vervolgens CHP kunnen verzenden naar jouw pokerclient. In eerste instantie moet je daarvoor jouw account verifiëren. Hiervoor klik je op balance en volg je de stappen. Door de juiste hoeveelheid te sturen en de benodigde GASprijs, moet dit allemaal goed gaan komen.

NB! Op dit moment is het nog niet mogelijk om CHP over te maken naar andere gebruikers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist is het grote nieuws naar buiten gekomen over een exchange waar Coinpoker komt te staan. Het betreft Bankera en toevalligerwijs bevindt deze exchange zich ook middenin een ICO. De exchange bestaat dus nog niet. De verwachting is dat Coinpoker hier in maart zal worden genoteerd. Daarnaast gaf Coinpoker in een bericht te kennen dat er met een aantal andere (grote) partijen een deal is gesloten. In het bericht beloofde Coinpoker ons te doen wegblazen met de namen van deze exchanges. Wat zal het gaan worden? Ik hoop op binance of Bittrex, wat jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.