Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Meer dan 7000 spelers per dag op Coinpoker, dat zijn interessante aantallen om een pokerroom al goed in de lucht te houden. Ze komen snel met nieuws over die freerolls en dat gaat meer reuring geven. De Telegram groep heeft nu meer dan 3000 leden. Ik zag bij de exchange EtherDelta dat er al voor een paar duizend CHP tokens is verhandeld voor rond de 0.42$ (soort van pre listing) aangezien er pas over een paar dagen een aantal grotere en betrouwbare exchanges worden genoemd waar we onze CHP kunnen verhandelen.

@JackPot zit zijn zakken te vullen met die ADDED toernooien en wil daar ook aan gaan beginnen als ik het wat rustiger heb.

 

 5a704f22cf17f_Schermafbeelding2018-01-29om21_44_30.thumb.png.b6ef86e3704a5ec4c39da03f1bfb716c.png700

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas ben ik afgehaakt!!

via deze weg wil ik @TheGreatOne en @TheGallant bedanken, ze hebben de moeite genomen om me er doorheen te loodsen, maar het is uiteindelijk niet gelukt!

heb me bij meerdere ingeschreven foto’s gemaakt van id en van mezelf en noem maar op, geld overgemaakt naar rekeningen, maar helaas nergens krijg ik voet aan wal.

vandaag mailtje dat mijn bedrag wat ik HD gestort wordt terug gestort, ben er echt klaar mee, baal er wel van, want ik heb wel vertrouwen in deze coin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Dopey:

Hoe zit dat eigenlijk met die exchanges. Hoe word dat bepaald dat bv coinpoker op een exchange gaat komen?

Coinpoker regelt de aanvraag bij Exchanges (betrouwbare) en vraagt een listing aan.  Dit wilt niet zeggen dat dit ook lukt om bij die exchanges een notering te krijgen. Daarnaast kan elke exchange ze zelf toevoegen als ze denken dat er veel vraag en aanbod voor is. De exchanges zullen in februari bekend gemaakt worden. Bankera is al een exchange waar ze mee in zee gaan (en deze nieuwe exchange haar deuren in maart)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag is het Pokercoin dag :-) Lekker pokeren op Coinpoker in zowel de ADDED toernooien als in de freerolls. Maakte vanochtend een mooie start om 4e te worden voor ruim 500 CHP (met een buy-in van 75) Ik kom steeds meer Onetimers tegen aan de tafels en zelfs @Onetime_Girl gespot in haar eerste toernooi op Coinpoker en ze deed het super goed en meteen in de CHP money!

Even een berekening tussen door (aanname). Er zijn 354.786.434 (354M) CHP in omloop. Als ik een gokje moet doen denk ik dat de helft van deze munten niet bij pokerspelers zit maar bij investeerders (koers waarde) vooral de gasten die in het team zitten en aan de Pré ICO hebben meegedaan. Laten we voor het gemak zeggen dat er dan 175M chips in omloop zijn bij alle spelers op Coinpoker. Er zijn nu zo'n 8000 spelers per dag actief en laten we zeggen dat er op dit moment nu zo'n 20.000 actief zijn. Dit zou betekenen dat elke speler gemiddeld 8750 CHP zou moeten hebben (ingekocht en/of via de freerolls). Dit is natuurlijk een behoorlijk aantal en zal de prijs drukken op de exchanges omdat je dit soort aantal nog niet nodig hebt om te spelen (dat kan ook met veel minder). Stel februari wordt een groot succes omdat er super gave Freerolls komen (wat ze ook van plan zijn) en einde van de maand er 50.000 spelers actief zijn, dan is het gemiddelde aantal CHP nog maar 3500 per persoon. Als we dit door gaan trekken naar een krankzinnig succes in 2 jaar tijd met een half miljoen spelers dan zijn er maar 350 CHP beschikbaar voor elke speler en dat gaat de prijs dan erg goed doen. De bedoeling is ook dat ze super hoge highroller games gaan aanbieden en dat is natuurlijk ook een goed teken voor de koers en vraag en aanbod.  Deze berekeningen zijn pure speculatie maar wilde jullie even meenemen wat er in mijn hoofd afspeelt met die gekke poker Coin 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Coin poker heeft laten weten met nieuwe toernooien te komen in de vorm van freerolls. Vanaf volgende week is er iedere avond om 20:00 een toernooi met 5000 CHP aan prijzengeld. Ik ga deze iedere dag wel even spelen. Ben erg nieuwsgierig of er nog meerdere mooie promoties aan zitten te komen. Van mij mag nu ook wel het nieuws naar buiten komen voor wat betreft de exchanges. Vooralsnog staat er enkel de pre-listing van Coin poker op Etherdelta onder de naam poker Chips. Vermoed dat ze in de toekomst bij andere exchanges gewoon CHP worden genoemd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Coinpoker heeft zojuist een bericht de deur uit gedaan met een aantal nieuwe doorgevoerde updates:

  • Je kunt speler-notities toevoegen, maar ook kleurlabels toevoegen
  • De verhouding van de toernooi-lobby is opgelost 

En daarnaast zijn er nog wat kleinere updates doorgevoerd. Er wordt goed geluisterd naar de community en dat maakt dit product zo mooi en geliefd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei TheGallant:

Coinpoker heeft zojuist een bericht de deur uit gedaan met een aantal nieuwe doorgevoerde updates:

  • Je kunt speler-notities toevoegen, maar ook kleurlabels toevoegen
  • De verhouding van de toernooi-lobby is opgelost 

 

Die spelers notities werken echt goed en fijn van de kleuren, even voor mij zelf een goed bestand aanleggen. Vandaag gespeeld in de finale tegen Petra en wat was die kerel goed zeg (te agressief) en kon en wilde er niet tegen in brengen (de rest en ik was scared money). 

 

Ik krijg de laatste dagen veel vragen van mensen over hoe te spelen in bepaalde situaties en voor mij is dat ook erg lastig te zeggen. Veel hangt af van de situatie! Daarnaast speelt iedereen weer anders (karakter) en daar moet je proberen een goede mix in te weten te vinden. Tight Agressieve is volgens mij The Way to go in die freeroll toernooien.

 

Gelukkig gaat onze poker god Las Vegas Rick @coolos15 ons uit de brand helpen, more to come.

Schermafbeelding 2018-01-31 om 16.37.25.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik wel echt serieus waardeloos vind aan Coinpoker is dat wanneer je zoals ik 100 dingen tegelijk doet op je laptop tijdens zo'n toernooi nogal eens per ongeluk een dikke bet of een all-in called wanneer je terug klikt naar de app.  Het me al een paar keer overkomen dat ik er met een mooie stack op deze manier uitvlieg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei TheGreatOne:

Er komt een speciaal pokertoernooi met een buy-in van maar liefst 5000 CHP en super veel extra waarde erbij. Dit gaat ongetwijfeld voor actie zorgen op de koersen en bij de spelers. Misschien moeten we wat van onze actie gaan verkopen, wil deze wel graag gaan spelen.

Als je deze graag wil spelen gewoon die 5.000 CHP schuiven en er vol voor gaan.
Die hele CHP coin is een gok maar die extra toegevoegde waarde is dat niet.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.