Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Niet zo moeilijk, ga een keer een avondje serieus mee pokeren en ik denk dat ervaren pokerspelers dit zullen zeggen. Als je winnend poker speelt, en je bent in de pokerstad van Europa en je hebt nul poker gespeeld zegt dat al genoeg, toch?
is ook niets mis mee, er zijn maar heel weinig winstgevende pokerspelers hoor. 


Ik speel online winnend, en alleen een bepaalde SnG. Als ik er bijna 19k gespeeld heb, en een ruim percentage profit heb, kan ik zonder twijfel zeggen dat ik dat format winstgevend speel.

Overigens heeft het feit dat ik vrijwel geen live speel met iets totaal anders te maken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de telegram Pokercoin chat werd aangegeven door de beheerder dat er ook nieuwe games toegevoegd gaan worden, zoals Limiet Omaha en SnG's e.d. Ook zullen er meer limieten komen.

Graag zie ik deze pokerroom succes vol zijn mede door mijn vele CHP tokens maar vooral het feit dat we wel wat anders kunnen gebruiken in het pokerlandschap. Je merkt dat er zaken aan het veranderen zijn en ook offline in het Nederlandse pokerlandschap. In Rozvadov en Utrecht gewoon dik over de 1000 Nederlandse spelers dit weekend!

De allergrootste reden dat Pokerstars (2001) zo groot geworden is dat ze ruim 3 maanden lang alleen maar play money aanboden terwijl de concurrentie al flink geld aan het verdienen was (Party poker & Paradise Poker). Ze wilden juist een playerbase opbouwen en vooral goede software afleveren zonder bugs voor de spelers. En juist in deze test beta fase is het belangrijk om niet te snel over te willen stappen om snel geld (rake) te verdienen.  Dit was achteraf een geniale zet en zette de concurrentie langzaam op een zijspoor. Toen kwam Chris Moneymaker voorbij en de rest is geschiedenis.

Ik hoop echt dat de eigenaren en adviseurs van Coinpoker maar een ding voor ogen hebben, wijsheid over hebzucht. Pokerstars is nu bezweken door hebzucht door de nieuwe eigenaren. Laat de room gewoon goed groeien en maak de software en opties steeds beter. Geen speler zal er over zeuren als er wat hick ups zijn omdat je toch geen rake hoeft te betalen en je extra waarde krijgt in de vele (betaalde) freerolls. Ze hebben aangeven dat er na de ICO en listing van de CHP wordt overgegaan naar een rake site (is geen datum over bekend) en dit zou in mijn ogen een grote dealbreaker kunnen zijn in het succesverhaal wat Coinpoker nu echt al is ( bijna tienduizend verschillende spelers op een dag). Als de spelersbase lekker groot is en de software en mogelijkheden fantastisch zijn mogen ze de knop omzetten, eerder niet. just my 2 Coinpoker cents.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Coinpoker zal op een gegeven moment maximaal 4% rake gaan inhouden per potje (concurrentie is dat 5%). Van die 4% zal 25% (1% van de rake) terug gaan naar de spelers in de vorm van directe promoties via CHP. Er blijft dus 3% aan de strijkstok over om hun business uit te blijven voeren en dat is denk ik een prima uitgangspunt. 

Nu kwam ik de volgende tekst tegen van een van de medewerkers van Coinpoker.

As per to our business model, we will distribute no less than 25% of all rake back straight to the community on a monthly basis. Most of the remaining part will be traded on exchanges so players or investors in Coinpoker can acquire it.

Dit houdt in dat er waarschijnlijk een grote som CHP op de markt wordt gegooid (waarschijnlijk doen ze dat in batches) omdat ze gewoon fiat geld (lees dollars) nodig hebben om hun kosten te betalen voor deze hele operatie. Op deze momenten zal dat  waarschijnlijk een koers verlagend effect gaan komen en voordat dit gebeurd zijn er minder CHP in omloop. Timing van handelen zal hierdoor ook cruciaal zijn en dit gaan we natuurlijk goed in de gaten houden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er komt een speciaal pokertoernooi met een buy-in van maar liefst 5000 CHP en super veel extra waarde erbij. Dit gaat ongetwijfeld voor actie zorgen op de koersen en bij de spelers. Misschien moeten we wat van onze actie gaan verkopen, wil deze wel graag gaan spelen.
Ik wil hem wel samen spelen hoor:p kom ik gezellig naar je toe daar in het noorden
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei xxTheMikeyxx:

Als ik gewoon in € kan betalen doe ik mee. Mijn CHP blijven van mij :P

 

Precies dit zie ik steeds vaker gebeuren.
Steeds meer mensen hechten meer aan hun cryptomunten dan aan keiharde euro's.

Ik ben zeer benieuwd of dit zo blijft na een wat langere periode van negatief sentiment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Digital Invest:

Precies dit zie ik steeds vaker gebeuren.
Steeds meer mensen hechten meer aan hun cryptomunten dan aan keiharde euro's.

Ik ben zeer benieuwd of dit zo blijft na een wat langere periode van negatief sentiment.

In dit geval snap ik Mikey wel, daar het nog niet op een exchange staat en de vraag is wat de prijs gaat doen. Bovendien kan hij ze vooralsnog niet uitbetalen. 

Maar ik vind je een goed punt hebben! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei TheGallant:

In dit geval snap ik Mikey wel, daar het nog niet op een exchange staat en de vraag is wat de prijs gaat doen. Bovendien kan hij ze vooralsnog niet uitbetalen. 

Maar ik vind je een goed punt hebben! 

Mijn opmerking is ook meer in algemene zin als specifiek richting Mikey. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste dagen gekeken hoe de handel verloopt op Etherdelta. Het volume is nog erg dunnetjes, maar vooralsnog ligt de aankoop - en verkoopprijs, ongeveer 50% hoger dan mijn eigen aankoop. Het zal mij benieuwen wat de prijs doet wanneer het op een grote exchange staat. Voor nu is er maar een select groepje die weet van de listing op Etherdelta. Ik vermoed dat we in de aankomende week meer nieuws krijgen over de exchanges waarop de pokercoins geplaatst gaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei TheGallant:

Laatste dagen gekeken hoe de handel verloopt op Etherdelta. Het volume is nog erg dunnetjes, maar vooralsnog ligt de aankoop - en verkoopprijs, ongeveer 50% hoger dan mijn eigen aankoop. Het zal mij benieuwen wat de prijs doet wanneer het op een grote exchange staat. Voor nu is er maar een select groepje die weet van de listing op Etherdelta. Ik vermoed dat we in de aankomende week meer nieuws krijgen over de exchanges waarop de pokercoins geplaatst gaan worden.

Mocht CHP de eerste weken op de exchanges dalen dan zou ik niet te snel in paniek raken. Dit omdat CHP is één van de weinige coins die is gekoppeld aan een goed werkend product.

De cryptowereld begint steeds volwassener te worden en de verschillende spelers zullen steeds minder weg gaan komen met het alleen beloven van revolutionaire technieken en goudenbergen. Investeerders zullen naar daadwerkelijk werkende producten verlangen want dat blockchain een grote belofte voor toekomst is dat weet iedereen inmiddels wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Mikey, er zijn er 354 miljoen uitgegeven. Als je bedenkt dat er nu al dagelijks 7000 unieke gebruikers zijn, dan zou iedereen gemiddeld genomen 50k stukjes CHP kunnen bezitten. Het totale aantal gebruikers zal nog veel hoger liggen. Ik denk dat het aantal in omloop helemaal niet verontrustend hoeft te zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Mikey, er zijn er 354 miljoen uitgegeven. Als je bedenkt dat er nu al dagelijks 7000 unieke gebruikers zijn, dan zou iedereen gemiddeld genomen 50k stukjes CHP kunnen bezitten. Het totale aantal gebruikers zal nog veel hoger liggen. Ik denk dat het aantal in omloop helemaal niet verontrustend hoeft te zijn


Tuurlijk, alleen wat ik wil zeggen is dat dus om de waarde van 1 CHP flink hoger te laten komen, dat aantal dus nog exponentieel zal moeten toenemen. En dat het enige is waar ik sceptisch over ben, aangezien ondanks crypto steeds bekender word, het nog niet mainstream (genoeg) is.

En ik daarnaast nog maar moet zien in hoeverre ze een gedegen concurrent van PS of 888 worden.

Kijk, ik heb hier ergens ook wel een goed gevoel bij, anders had ik er geen geld in gestoken. Maar er zijn ook genoeg risico’s lijkt me.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Coinpoker geeft nu 5 miljoen CHP weg in alle freerolls en ADDED toernooien na de ICO. We zitten dus nu in deze fase en per dag (heb even alle toernooien opgeteld) geven ze 97000 CHP weg. Daar kunnen ze(en wij spelers) dus 6 weken mee vooruit en kan alleen maar zeggen, vraag niet hoe maar profiteer ervan. Uiteindelijk gaan de promoties kariger worden en zijn er meer spelers om alles te verdelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Coinpoker geeft nu 5 miljoen CHP weg in alle freerolls en ADDED toernooien na de ICO. We zitten dus nu in deze fase en per dag (heb even alle toernooien opgeteld) geven ze 97000 CHP weg. Daar kunnen ze(en wij spelers) dus 6 weken mee vooruit en kan alleen maar zeggen, vraag niet hoe maar profiteer ervan. Uiteindelijk gaan de promoties kariger worden en zijn er meer spelers om alles te verdelen.


Is toch €30.000/dag... kassaaa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei TheGallant:

Vandaag een berichtje voorbij zien komen van Coinpoker voor wat betreft de exchanges. Daarin werd aangegeven dat het uiteindelijk allemaal het wachten waard is. Ik hoop dat ze met grote exchanges gaan komen. Kunnen we eindelijk onze pokercoins verzilveren, of toch niet? ;)

Ik hoop het want momenteel is het drama met de coins en ico's in een dalende markt. Wordt een HODL voor de komende tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei LasVegasNic:

Ik hoop het want momenteel is het drama met de coins en ico's in een dalende markt. Wordt een HODL voor de komende tijd.

Ik hoop dat ze met een goede timing komen (bij een beursstijging),  maar weet niet in hoeverre ze dit kunnen en mogen bepalen. Ik HODL ook, maar het zal niet meer lang duren voordat ik weer op beginsaldo sta (nu nog keer 10). Zit je nog steeds in de gulden @LasVegasNic?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onlangs kon je stemmen op welk toernooi (structuur) je het liefst zou willen. Er hebben 9 duizend mensen een stem uitgebracht en daaruit is het volgende naar voren gekomen:

  • grotere buy in toernooien
  • betere structuur
  • meer PLO toernooien

Vanaf 6 februari voegen ze daad bij het woord en komen er nieuwe toernooien:

  • een nieuw omaha toernooi , deze zal het holdem 50CHP vervangen
  • het 3000CHP toernooi gaat zn blinden verhogen van 5 minuten naar 7 minuten
  • 75CHP wordt verhoogd naar 150CHP
  • 100CHP wordt verhoogd naar 200CHP

Vanwege het succes van de poll, willen ze vaker de community inschakelen om middels een poll beslissingen te maken. Lekker bezig.

Wel een ander puntje vandaag opgemerkt in de telegram app. Daar kwam een Youtube filmpje naar voren waarbij een HUD was ingeschakeld tijdens het pokeren via Coinpoker. EEn van de beheerders gaf te kennen dat dit middels een nieuwe update opgelost gaat worden. Tot die tijd is het dus mogelijk

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.