Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Dit is iets waar we met zijn allen nog een stukje feeling mee moeten krijgen. Ik denk dat een dollar of iets moet kunnen per transactie. Zelf heb ik daar geen moeite mee, maar kan me voorstellen dat mensen op ten duur goed bedenken alvorens er een storting wordt gemaakt. Aan de andere kant worden deze transactiekosten wel weer terugverdiend door de lage rake en alle vis die er is! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi nieuws over de listing bij Bankera (deze zal in april haar duren openen). De CHP komt op meerdere exchanges en daar zal wel meer nieuws over komen begin februari.

Twijfel je nog om CHP te kopen via de ICO (later kan je het altijd nog doen op een exchange) dan is er nog minder dan een dag tijd over voordat de ICO sluit en de rest van de overgebleven tokens verbrand gaan worden. 15% van alle verkochte tokens zullen via freerolls na de ICO op Coinpoker ingezet gaan worden om de room nog groter te maken en veel nieuwe spelers aan te trekken. Je praat hier waarschijnlijk over gratis tientallen miljoenen dollars!

Daarnaast is de Onetime (Coin) poker app groep gisteren met groot succes gestart en praten we alleen maar over poker, en helpen we de mensen en netwerken we als een dolle. Wil je ook in deze exclusieve whats app groep dan mag je mij een berichtje sturen (voorwaarde een pokercoin account hebben en een forum account hier met een voorstelronde)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na enkele dagen op Coinpoker gespeeld te hebben, constateerde ik toch wat vreemde zaken. Met name in de software die je moet installeren.

Wat blijkt je speelhistorie wordt gewoon op je PC opgeslagen: C:\Users\XXX\AppData\Local\OFCPdesktop\HandHistory

6.thumb.jpg.fb59a4e26a41c81e633f06f04138c539.jpg

Verder voert de software op de achtergrond services uit waarmee je adresboek en contacten gescand worden. En iemand al ondervonden dat nadat het programma van Coinpoker actief is je toetsenbord niet meer reageert en hele vreemde tekens voortbrengt?

Hier is het doei Coinpoker.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fopsmurf volgens mijn Norton is Coinpoker veilig ,ook geen last gehad van dat me toetsenbord vreemd doet...


Verder wel opvallend nieuws over dat Bankera en Spectrocoin ,als ik die laatste google vind ik niet overal erg goede reviews ,wil natuurlijk niet altijd wat zeggen , we wachten rustig af .

Ondertussen weer 15 chp tjes verdiend in de gratis free rolls vandaag :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei JackPot:

Is die gast ook member van het Europese Parlement? het moet niet gekker worden

Het moet inderdaad niet gekker worden, een Europarlementariër die open en bloot op de payroll staat van een online gokbedrijf dat zich in alle opzichten onttrekt aan elke vorm van regulering. :)

Misschien is dat hele Coinpoker wel een lokomgeving opgezet door de EU om vooralsnog anonieme 'cryptogokkers' en 'ICO whales' in kaart te brengen.

*edit* Dat lekkere wijf op de foto naast hem zit ook al in het Europese Parlement.
 

bewerkt door Digital Invest (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Momenteel zit ik nog in Rozvadov en kijk met een schuin oog uiteraard naar al het Coinpoker nieuws. De laatste updates;

Tony G geeft net in de chat van de Telegram Coinpoker groep een linkje met een andere telegram groep maar hier zitten de Chinezen (CoinPokerCH) in (die spreken geen Engels), 10.000 gekken Chinezen zitten daar al zeer actief in en Tony G vertelde ook dat de Chinezen erg veel ingekocht hebben tijdens de ICO. Dit is een van de pijlers in mijn gedachte geweest. Als er dadelijk hele hordes Gok Geile Chinezen gaan spelen op Coinpoker (mede omdat de Chinese taal beschikbaar is) kan je natuurlijk je lol op. Chinezen kunnen nu niet legaal gokken (ja in Macau). Nu juist via de CHP Crypto currency is dit wel mogelijk omdat deze omweg niet te controleren is voor de Chinese overheid!

 

In Februari komt de aankondiging op welke  betrouwbare exchanges de CHP een notering gaan krijgen. Echter is er net al een soort van Pre Listing gekomen op Ether Delta (minder betrouwbare broker) en ook zonder tussen komst van Coinpoker zelf. Mooie in deze markt is dat dat ook helemaal niet hoeft omdat vraag en aanbod bij elkaar komen. Er is ook al gehandeld in de CHP maar de handel is meer dan zeer dun en eigenlijk ook nog weinig over te zeggen maar wel een indicatie voor welke prijs een aantal mensen (ongetwijfeld de freerollers) er nu voor willen hebben (deze prijs ligt nu rond de 0.60$ (en is een verdubbeling van de ICO koers van afgelopen week.

 

In de chat las ik ook een vraag of het mogelijk is om je schermnaam te veranderen  op Coinpoker, dat is niet mogelijk en ben ik persoonlijk erg blij mee. Heel veel mensen geven tips aan Coinpoker over zaken die beter kunnen en veel dingen zullen ook terug komen in de nieuwe Coinpoker software release (geen datum bekend)

 

Coinpoker wilde perse de first mover zijn in deze nieuwe markt i.p.v. Virtue poker en Cash poker (concurrenten van Coinpoker) die ook binnenkort het levenslicht gaan zien. 

Een van de speerpunten van deze crypto pokerrooms is dat je crypto geld veilig is omdat je het zelf beheerd en er niet geklooid kan worden met de nummer generator of dat een super user jou kaarten kan zien in het spel.

 

Coinpoker zoekt team leden omdat ze erg hard groeien, denk je iets te kunnen betekenen voor Coinpoker dan kan je contract met ze opnemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites



Ik geef je niet vaak gelijk maar nu wel. Utterly bullshit deze post als je mij vraagt maargoed.

In alles wat ik zeg schuilt een kern van waarheid ;-) Goeie reis terug voor straks trouwens!

Ik vergat nog te zeggen dat naast een call met niks en een bijna 50% kans op flush tegen die niet viel ook de turn nog eens statisch gezien bijzonder gelukkig viel ;-) Damn; misschien moet ik toch maar voor een pokercarrière gaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites


In alles wat ik zeg schuilt een kern van waarheid ;-) Goeie reis terug voor straks trouwens!

Ik vergat nog te zeggen dat naast een call met niks en een bijna 50% kans op flush tegen die niet viel ook de turn nog eens statisch gezien bijzonder gelukkig viel ;-) Damn; misschien moet ik toch maar voor een pokercarrière gaan


Nu niet te ver gaan he mister :P don’t push your luck haha. En thanks!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het Pokercoin team (security) heeft een uitgebreid fraude detectie systeem om bijvoorbeeld robot spel eruit te kunnen halen.

HUD worden niet geaccepteerd en/of toegestaan, dit is erg goed nieuws voor de recreatieve spelers en blijven er meer vissen over die ook gaan (soms) winnen.

 

Binnenkort komen de Coin poker series met waanzinnige CHP prijzen, hier zal ongetwijfeld veel reclame gemaakt voor gaan worden en niet hordes spelers gaan aantrekken.

 

Het wordt bijna februari en ben erg benieuwd op welke exchanges (brokers) ze komen te staan en natuurlijk welke koersen er op het bord komen te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.