Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei JackPot:

Ik lees dat Coinpoker grote issues heeft met de uitkering van de prijzen in toernooien. Men is hier druk mee bezig, en heeft daardoor aantal toernooien terug geschroefd. Op dit moment zou ik dan ook even wegblijven van het spelen van toernooien bij coinpoker.

Ook bij cashgames zijn er problemen. Enkele cashgames gespeeld en na een winst gestopt om opnieuw deel te nemen aan een cashgame. Buy-in is weliswaar afgeboekt, maar het saldo van de laatste cashgame wordt niet bijgeschreven. Inmiddels 3 x  100 CHP aan buy-ins armer en de saldi van ruim 290 CHP niet bijgeschreven.

Ook CHP vanuit de freeroll toernooien worden niet bijgeschreven.

Vreemde situatie daar.  Maar goed. Is gratis geld als ik iedereen mag geloven. Moet alleen nog zo'n Wallet aanmaken en de CHP omzetten naar die euthenasie-munten.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei JackPot:

Maar dat is vooral als je dadelijk meteen wilt verkopen. Wel handig als je gratis chips hebt gewonnen en je deze meteen wilt verzilveren.

Dat klopt, maar vooralsnog is het onduidelijk of de listing gepaard gaat met de mogelijkheid uit te betalen..Verwacht hier niet te veel tijd tussen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei JackPot:

Als je kunt handelen, dan kun je uitbetalen. Als je verkoopt tegen ether kun je je ether gewoon uitbetalen of overboeken.

Inzake de niet betalingen van coinpoker bij cashgames en toernooien is dat wel een serieus dingetje. Enorme administratieve rompslomp die later moet worden verwerkt

Sorry, las net mijn zin. Doelde op uitbetalingen vanaf je coin poker client. Dit kan nu nog niet en zal ongetwijfeld worden opengezet op het moment dat er via exchanges gehandeld kan worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei TheGallant:

En zoals ik het nu zie, zou je bij wijze van al kunnen storten naar het Allcoin account. Handig voor mensen die er snel bij willen zijn. Ik heb het zelf nog niet uitgetest, maar hoor het uiteraard graag.

 

storten van CHP.jpg

Net een account aangemaakt bij Allcoin en ging erg makkelijk (via je mobiel beveiligd). Ik zal morgen eens een paar CHP hier naar toesturen en een handeltje opzetten om het te testen. Als bonus krijg je dan 25CHP (voor de eerste 10.000 CHP handelaren)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AllCoin informatie

Citaat

Allcoin is the first listed digital asset exchange in the world, and claims to be “the Nasdaq of global blockchain assets”

Citaat

Allcoin is a cryptocurrency exchange currently ranked in the top 40 exchanges in terms of 24 hour trading volume

Citaat

There is also the option to trade Bitcoin against other cryptocurrencies: Ether, Qtum, Litecoin, Bitcoin Cash and several other less popular coins and game tokens.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren had ik met succes de 51e plaats bereikt in n omaha game van Coinpoker.

Het aantal winnende plaatsen was 126.

Door t bereiken van de 51e plaats had ik recht op 8,1 punten, welke werd bevestigd door n melding van Coinpoker.

Echter dat aantal is tot op heden niet bijgeschreven.

Heb een bericht gezonden zonder enige reactie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei baje54:

Gisteren had ik met succes de 51e plaats bereikt in n omaha game van Coinpoker.

Het aantal winnende plaatsen was 126.

Door t bereiken van de 51e plaats had ik recht op 8,1 punten, welke werd bevestigd door n melding van coinpoker.

Echter dat aantal is tot op heden niet bijgeschreven.

Heb een bericht gezonden zonder enige reactie!

In het weekend is hun support afdeling weekend aan het veren (hopelijk gaat dat rap veranderen). De CHP wordt binnen 72 uur automatisch bij geschreven en je zult ongetwijfeld vandaag daar wel reactie op gaan krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGallant:

Als ik het goed heb, moet er binnen een uur de mogelijkheid zijn om te handelen in CHP. Erg nieuwsgierig naar de prijs: laten we hopen dat deze dieprode dag niet te veel invloed heeft op de prijs ( maar dat zullen we nooit weten).

Ik ben al aan het handelen op Allcoin. Net wat BTC gestort en 100 CHP om te testen hoe alles hier werkt. Net mijn account helemaal geverifieerd en koop CHP op als ze rond de 10-12 cent liggen om het order boek leeg te trekken ;-)

Schermafbeelding 2018-02-05 om 11.41.21.png

Schermafbeelding 2018-02-05 om 11.18.36.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Dopey:

Begrijp ik het goed dat dit nu de koersprijs is van Coinpoker op Allcoin Exchange,0.21 cent?

Ik heb net voor ruim 3000CHP binnengetikt voor 0.118 (omdat iemand ze bestens verkocht en ik al koper de beste prijs gaf), dat krijg je in dunne handel als je niet oplet, ben er super blij mee en ga dadelijk aan de highroller tafel zitten ;-)

 

Schermafbeelding 2018-02-05 om 13.18.49.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGallant:

Kijk, dat zijn nog eens leuke koopjes @TheGreatOne!

Voor diegene die niet willen kopen: vanavond is er een speciaal toernooi (21:00) waarbij er 5k aan prijzengeld wordt verdeeld. Heb er gisteren al eentje gespeeld en daar deden maar liefst 1900 spelers aan mee. De eerste prijs lag rond de 900CHP!

Ik heb het hele order boek vol gezet en koop alles op van mensen die er perse vanaf willen (bestens). De paar verkopers zijn denk ik de mensen die in de Pre ICO hebben meegedaan en 0.05$ voor hun CHP betaald hebben en nu wat geld nodig hebben. Mensen die freerolls gewonnen hebben kunnen nog niet uitbetalen bij CHP en dus het ook niet op een exchange krijgen. Dit zijn mensen die al een MEW wallet hebben en gekocht hebben via de ICO.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En het is bevestigd door Coinpoker, ALLCOIN is de eerste broker die ze aangeven waar gehandeld kan worden in CHP. Mooie tent (maar nog relatief dunne handel). Ben benieuwd welke volgende exchange ze aan gaan geven. Ik zal binnenkort een uitgebreide review maken over hoe je kan handelen op AllCoin met CHP en welke fouten je niet moet maken.

ALLCOIN.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnen een aantal weken zal de CHP token op meerdere exchanges te verhandelen zijn en ook op grotere exchanges waar er meer handel is dan op Allcoin. Je kan op dit moment nog niet uitbetalen vanuit je CHP pokerclient en dat zal bij de eerst volgende update gaan plaatsen vinden lees ik net in hun artikel op Medium.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren nog een aantal toernooien gespeeld, waaronder de daily 5k die nu iedere dag wordt georganiseerd. Overal mijn puntjes binnen weten te sprokkelen en dat voelt goed! Nu was ik vandaag het laatste nieuws aan het bekijken rondom Coinpoker en zag ik dat de koers alweer iets was gestegen en deze gaat weer richting ICO prijs. 

Daarnaast zag ik een aantal highroller toernooien: buy in van 1000 CHP, met een ADDED prijs van 10k CHP. Zou mij benieuwen hoeveel mensen hieraan meedoen, vermoed niet meer dan 100 spelers. Wellicht is het iets voor onze highroller @JackPot?

Tot slot zijn er ook een aantal toernooien voor de lowrollers: vanaf 10 CHP inkoop, met 200 CHP ADDED & Cash Games voor de kleine speler: 0.02/0.05 CHP!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.