Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Gisteren zo'n 4000 CHP binnen getikt rond de 0.12$ op ALLCOIN. Nu net een verkoop order ingelegd iets boven de 0.25$ en deze wordt net al een stukje afgenomen. Er ligt veel vraag nu rond de 0.18$ en als je kijkt naar wat de ETH koers doet dan kan je voorzichtig positief zijn m.b.t. de CHP koers. Ik heb ook meteen een test gedaan om de CHP weg te krijgen naar MEW wallet en ook deze transfer van 3100CHP is goed gegaan en staat netjes in mijn beveiligde wallet. Enige wat mij zorgen maakte is dat deze transactie toch zo'n 10 uur op zich heeft laten wachten en dat is natuurlijk voor een pokerspeler onacceptabel omdat als je koopt je ook snel wilt spelen (omdat je bijvoorbeeld in wilt kopen in zo'n 1000CHP highroller toernooi of gewoon cash games. Dit zal ALLCOIN zijn eerste transactie geweest zijn omdat ik er als de kippen bij was en waarschijnlijk daar ook even wennen. Ik zal dit opnieuw gaan testen en kijken welke snelheid er nu in zit.

 

5a798eba11971_Schermafbeelding2018-02-06om11_00_17.thumb.png.85d95b565ba11111589941633c28388a.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei JackPot:

Uitbreiding van het aanbod is precies wat het nodig heeft. Echte groei zullen ze pas gaan krijgen als ze gaan adverteren en affiliate overeenkomsten gaan sluiten. Tot die tijd zal het mondjesmaat groeien en moet men hard werken om te blijven groeien.

Een stabiel en goed product krijgen is nu cruciaal met de beste communicatie die je maar kan verzinnen. Vooral het spelen van visjes (zoals Aziaten) en prachtige ADDED toernooien is in deze fase the way to go. Als dit in een paar maanden helemaal goed op de rit staat dan gaan inderdaad (ze zeggen begin juli) de grote campagne beginnen met o.a. affiliates en een wereldwijde promotie. 

 

De market kapitalisatie van Coinpoker is nu 354 786 434 (aantal CHP in omloop totaal) x 0.2525$ (goedkoopste aankoopprijs) = 89.58 miljoen dollar en dat zou plek 115 zijn op de totale marketcap ranking en dan zit Vertcoin net eronder. We gaan het bij houden en durf een gokje (pure speculatie) te doen dat die de top 100 in gaat voor het einde van deze maand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei TheGreatOne:

De market kapitalisatie van Coinpoker is nu 354 786 434 (aantal CHP in omloop totaal) x 0.2525$ (goedkoopste aankoopprijs) = 89.58 miljoen dollar en dat zou plek 115 zijn op de totale marketcap ranking en dan zit Vertcoin net eronder. We gaan het bij houden en durf een gokje (pure speculatie) te doen dat die de top 100 in gaat voor het einde van deze maand.

LOL.. Als de daling van de rest nog even doorgaat komen ze zonder noemenswaardige inspanning waarschijnlijk met stip in de top10 binnen. :) 

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat net te kijken. Nu houden we iedere keer de koers aan middels handelspaar: CK/USD. Maar zelf had ik nog niet echt verder gekeken en zag dat het volume bij het handelspaar ETH/CHP tot tien keer hoger ligt. En uiteindelijk lijkt mij dit toch de leidraad (ECR20 token). Ik haalde net de coinmarketcap erbij en wat denk je? Coinpoker draait qua handelsvolume gewoon mee in de top 100! En de prijs doet het ook aardig met omgerekend $0.22 voor de verkoop van 1 CHP en kopen vanaf $0.24.

Wanneer CHP straks wordt opgenomen in de coinmarketcap zal dit nog meer exposure geven.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IMG_9108.JPG

De aanvraag is ingediend voor een notering op de CoinMarketCap. Deze notering verwachten ze binnen een week. Extra exposure zal dit geven en onder de aandacht brengen van vele nieuwe geïnteresseerden en potentiële pokeraars.

Uit mijn eigen poker netwerk hoor ik continue verhalen over Crypto’s en zijn erg populair bij pokerspelers (algehele Crypto markt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij een bug ontdekt. Blinds waren 600-1200, 150 ante. Ik raise naar 2400, button called en de BB gaat allin voor 4400 totaal. Aangezien de raise van de BB meer dan een full raise is, zou ik weer moeten kunnen raisen. Ik mocht echter alleen callen. Heb er een mailtje voor gestuurd, ben benieuwd wat ze zeggen.

Wel weer 6 puntjes binnen gekopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.