Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hey mensen , even een vraagje . Je kan nu dus uitbetalen ,maar dan krijg je dus chp bijv in je myetherwallet toch.. ,maar vervolgens moet je dan naar allcoin om ze bijv in Ethereum te krijgen toch ? En daar moet je je legitimatie opsturen of is dat niet nodig? Als dat wel zo is dan is toch al het anonieme er gelijk al weer een beetje van af of niet ? Komt er geen functie in Coinpoker dat je gewoon gelijk kan uitbetalen in Ethereum naar je wallet?...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ho [mention=1351]Juriaan[/mention], je moet inderdaad eerst CHP naar een geverifieerde wallet sturen (o.a. MyEtherWallet). Daarna kun je het naar Allcoin sturen en in de toekomst ook naar andere exchanges. Voor zoverre ik weet hoef je geen ID op te sturen. In mijn geval, beschikken ze enkel over mijn mobiele nummer. 

Overigens heb ik een uitbetaling van 10 CHP getest en dit stond binnen een halve minuut in MyEtherWallet. Op dit moment worden daar nog geen kosten voor gerekend, in de toekomst wel. Daarnaast komen er dan nog kosten bij voor het versturen van het geld naar de exchange. Ik heb in Etherscan gekeken wat de uitbetaling vanuit de pokerclient in dit geval heeft gekost en dat kwam neer op $0.10 voor 10 CHP. Of dit meer wordt indien er meer wordt uitbetaald, weet ik niet.

uitbetaling.thumb.jpg.cab2cd9b6c24c094ac9f397652dc2264.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei TheGallant:

Hoi TheGallant,  thanks  , ik heb het net ook even getest en volgens mij werkt het idd.  10chp verkocht en daar kreeg ik CK.USD voor ,en die kan je dan weer omwisselen naar bitcoins ,al had ik daar niet genoeg voor maar goed ,en vervolgens kan je die bitcoins weer uitbetalen naar je bitcoin wallet als ik het goed heb , alleen als je dollars wil storten op allcoin moet je wel je id of paspoort opsturen geloof ik . 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist alles getest voor wat betreft een aankoop via Allcoin. Ik heb allereerst wat Ethereum verkregen door muntjes te verkopen. Vervolgens heb ik Ethereum naar Allcoin verzonden vanaf binance. Dit duurde nog geen 2 minuten. 

Om vervolgens te kunnen handelen, moet je even wat primaire gegevens invullen bij Allcoin, waarna je een transactie wachtwoord krijgt. Vervolgens kun je handelen. Ik heb voor een 0.5 Ethereum aangekocht en daarvoor kreeg ik 4300 stukjes, tegen $0.11. 

Om deze veilig te stellen, heb ik ze naar MEW verzonden en daarvoor werd 0.20% fee gerekend, dit kwam neer op 20 CHP (omgerekend $2.20). Om de transactie te kunnen doen werd er om het transactie wachtwoord gevraagd en moest je middels een SMS code nog eens bevestigen. Ik had de muntjes binnen een minuut in mijn wallet staan.

Al met al razendsnel! 

Aankoop via Allcoin.jpg

Naar MEW.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei TheGallant:

IMG_4077.JPG
Als we Tony G mogen geloven komt er veel actie in de aankomende week!

FullTilt is uiteindelijk super populair geworden door de high stakes aan te bieden (noose bleeds), Heel veel kijkers, reuring en verhalen op websites hierover. Mooie move en nu maar hopen dat Tony veel muntjes verliest zodat die ze moet bij kopen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[mention=62]TheGallant[/mention]

Als ik het goed begrijp moet je wel altijd een storting van CHP doen naar Coinpoker vanaf jouw wallet voordat je kan uitbetalen. 
Mocht je dus CHP verzamelen met freerolls, dan kan je die pas uitcashen als je eerst zelf (een zeer kleine) storing hebt gedaan als bewijs van jouw wallet.

Dit betreft een eenmalige verificatie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei SmartAce:

Je zou ook iemand kunnen vragen om wat CHP naar je eth wallet te sturen....

Bedankt voor je reactie en suggestie. 

Als de tijd ooit komt dat ik wat wil uitcashen bij Coinpoker, dan koop ik zelf wel wat CHP om mijn account te verifieren. 
Op die manier hoef ik iemand anders niet om een gunst te vragen :-). In principe is het aankopen van wat CHP op een exchange ook niet zoveel moeite. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er lijkt een zeer stabiele koers nu te zijn neergezet die ligt rond de 0.0001262 ETH. Aan zowel de koopkant zijn centen hiervandaan grote orders neergelegd en ook aan de verkoopkant.

Dit lijkt me precies wat er nodig is voor pokerspelers, een stabiele koers, met voldoende vraag en aanbod.  Helaas fors onder de ICO-koers (nu circa 10 cent tov 25 cent), maar voor pokerroom lijkt me huidige koersvorming ideaal en een basis om verder te groeien. Dat dit betekent dat er voor CHP houders weinig verdere stijging te verwachting lijkt me duidelijk, maar ook weinig daling :).

Denk dat het beste zou zijn als huidige koersvorming enkele maanden kan aanhouden zodat de pokerroom in alle rust kan uitbreiden zonder stress vanuit koersontwikkeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.