Spring naar bijdragen

Onetime groepsspelen met de staatsloterij.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

@TheGreatOne, het lukt nu niet om een priveberichtje te sturen?? Maar de link die ik gekregen heb werkt niet :(

Ik heb al contact gezocht met de Staatsloterij groepsspelen omdat meerdere mensen dit probleem hebben. Nog geen reactie (ze zeggen dat ze druk bezig zijn met het brakke systeem). Als ik wat hoor kom ik weer bij je en jullie terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reactie van de Staatsloterij:

Hartelijk dank voor uw e-mail. Leuk dat u meespeelt met de poule OneTime.nl en dit wilt uitbreiden.

Echter, ik vind het vervelend om te vernemen dat de link niet werkt bij het accepteren van de uitnodiging voor Groepsspelen. Mijn excuses voor het ongemak. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij getracht telefonisch contact met u op te nemen. Helaas hebben we u niet kunnen bereiken. Daarom beantwoord ik uw vraag vooralsnog per e-mail.

Bij navraag is gebleken dat wij sinds geruime tijd tot op heden diverse problemen ondervinden omtrent het accepteren van de uitnodiging voor Groepsspelen. Wij doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Tot die tijd raden wij u aan om op een ander moment nogmaals de uitnodiging te versturen om na te gaan of het accepteren dan wel lukt. Vooralsnog mijn excuses voor het ongemak.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Tot slot wens ik u alvast veel succes met uw Groepsdeelname aan de 1 oktober en 10 oktober 2015 trekking.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Nederlandse Staatsloterij

Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)

Postadres:

De Nederlandse Staatsloterij

Postbus 818

2700 AV ZOETERMEER

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me vandaag eindelijke via de link kunnen aanmelden. Zal er met de 1 oktober trekking nog wel niet bij zitten verwacht ik of ze moeten vandaag of morgen het geld afschrijven?

Mooi om te horen dat het bij jou al werkt dan hoop ik voor de rest die zich heeft aangemeld de afgelopen weken dat die ook goed door gaan komen. Je zal 1 oktober nog niet mee doen (die bedragen zjin al afgeschreven) Hopelijk voor 10 oktober :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee heb een e-mail dat we pas vanaf 10 november mee doen. Beetje vreemd er is volgens mij geen mogelijkheid dat ik het zelf stort zodat ik eerder aan de trekking mee doe. Geld staat binnen dag op hun rekening dus snap niet echt dat we nu tot 10 november moeten wachten om mee te doen. Als ze zeggen dat 2 of 3 dagen voor trekking aanmelden te kort is kan ik nog snappen maar 13 dagen???

Maar goed jullie weten alvast dat er bij de trekking van 1 oktober en 10 oktober dus niks gewonnen wordt :) 10 november gaat de knaller vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.