Spring naar bijdragen

Onetime groepsspelen met de staatsloterij.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Lijkt bij Staatsloterij toch iets niet helemaal goed te gaan...

Als ik inlog zie ik dat wij met een 1/2 staatslot meespelen voor oudejaarstrekking. En dat we afgelopen trekking meespeelden met 5 loten en 35 euro hadden gewonnen en dat ik 0,50 gestort heb gekregen.

Daadwerkelijk overigens zowel 0,50 als 2,12 gesort gekregen...

Hebben anderen dit ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We spelen met hele loten mee, echter per deelnemer wordt er 7,50€ afgeschreven en kan het dus voorkomen dat er niet allemaal hele loten van gekocht worden met dit het restje is en als het bedrag dan niet uitkomt krijg je nog een paar cent teruggestort. Van de 7,50€ investering heb je dus helaas maar 0.50 en 2,12 van terug gekregen omdat we weinig gehit hebben. Ik begrijp dat het beetje wazig overkomt maar klopt verder wel. Nu maar gewoon hitten die 30 miljoen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste XXXX,

De Staatsloterij keert jaarlijks automatisch de inhoud van de groepswinst uit. Voor de groep OneTime heeft deze jaarlijkse uitbetaling vandaag plaatsgevonden.

Dit betekent dat jouw winstsaldo van € 42,95 vandaag naar jouw bankrekening is overgemaakt.

Dit bedrag binnen 7 werkdagen op jouw bankrekening worden bijgeschreven.

Met vriendelijke groet,

De Nederlandse Staatsloterij

Mooi dat het zo werkt. Op 2-1-2017 wil ik minimaal € 2.017,00 uitgekeerd hebben :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

MLK zei:

@TheGreatOne

Heb jij hier antwoord op?

Leuk idee om met veel mensen dit te spelen.

Ik zie het wel zitten. Hoeveel mensen doen er op dit moment al mee? En hoeveel loten zijn het per trekking die we dan hebben?

We zitten er nu in met zo'n 70 spelers die elke maand automatisch 7,50€ inleggen en we dus zo'n 35 hele loten hebben elke maand met random nummers (maar wel straatjes) Je kan op ieder moment aanhaken en kan je inschrijven en gaat helemaal via de automatische service van de Staatsloterij (betalingen en ontvangsten) Alleen ik kan je een uitnodiging sturen als je mij je email geeft (kan via privé message of mailtje sturen) en dan maak ik dat in orde en speel je 10 april al mee :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.