Spring naar bijdragen

Onetime groepsspelen met de staatsloterij.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

kan ik die irritante mailtjes ook uitzetten? Ben heel blij dat de groep groeit en juich dat alleen maar toe. Maar hoef niet van elk nieuw lid een mailtje te krijgen haha.

Kon er op de website van de staatsloterij niets over vinden, wellicht heeft hier iemand het al voor elkaar gekregen?

Als je Gmail gebruikt en je sleept één van die Staatsloterij mailtjes naar de reclamemap dan komen ze nog wel binnen maar krijg je er geen melding meer van en staan ze ook niet tussen de belangrijkere mailtjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de 250ste zich heeft aangemeld krijg je nooit meer een e-mailtje behalve als we winnen :-) Even doorbijten nog Maris en denk maar zo, elke aanmelding meer is meer kans op de Jackpot.

Haha prachtig :)

Maar ik denk dat ik de tip van @Simonvk maar volg ;)

Wel gek eigenlijk dat je je er nergens voor af kunt melden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hoofdprijs van de 1 juli trekking bedraagt elke maand € 10.000, 30 jaar lang. De Staatsloterij verkoopt hele loten en 1/5 loten. Als de prijswinnaar een 1/5 lot bezit, zal de prijs elke maand € 2000, 30 jaar lang bedragen.
Indien de hoofdprijs valt op een heel lot of 1/5 lot dat toebehoort aan een spelersgroep, wordt de prijs niet in maandelijkse delen uitgekeerd, maar wordt het beschikbare vaste bedrag van € 3.000.000 (€600.000 bij eenvijfde lot) in gelijke delen onder het aantal leden van de spelersgroep verdeeld.

Alvast handig om te weten ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben we al wat gewonnen?

Jazeker op mijn account staat al 18€ te schitteren in totaal van 3 trekkingen :-) Aanstaande vrijdag 10 juli is er weer een staatsloterij trekking en wie weet wat er dan gaat gebeuren. Ondertussen doen er steeds meer mensen mee met de OneTime groepsspelen staatsloterij poule dat we ook meer loten hebben en dus meer kans voor de grotere prijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunen we niet gezamenlijk $10k in de Megabucks pleuren? Paar gratis nachten Bellagio gegarandeerd! :))

Als iets een saaie kast is het wel de MegaBucks. Het voelt bijna als een straf, ik ga liever 10k$ in Wonder Women gooien ;-) Niet dat dit slim is aangezien je dat gegarandeerd kwijt bent (omdat die geen hoge jackpot heeft) maar wel een stuk leuker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas, komende maand mogen jullie allemaal gewoon gaan werken (of vakantiedagen opnemen). Bij de trekking van 10 juli hebben we 2,57 euro p.p. gewonnen.

Vanaf augustus zijn er meer kleine prijzen (laatste 2 en 3 cijfers), ik verwacht dat we deze regelmatig meepakken om het gemiddelde omhoog te krikken totdat... we de onetimer pakken :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel mensen doen er nu mee?

Ik krijg elke dag wel een verzoekje om iemand een uitnodiging te sturen. Ik verwacht dat we begin volgend jaar helemaal vol zitten met het maximaal aantal spelers van 250 en dan hebben we gewoon elke maand 125 hele loten tot onze beschikking :-) Dat gaat een feest worden als we die OneTimer hitte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.