Spring naar bijdragen

Onetime groepsspelen met de staatsloterij.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Zo weinig eindcijfer 1 :(

Als captain van de groep kan ik wel alle eindcijfers bepalen en zelfs alles op 1 zetten :-) Echter de meeste deelnemers weten niks van de geschiedenis af van 1 en als ik alles op 1 zet heb ik denk ik wat uit te leggen bij 65 man ;-) Maar met de oudejaarstrekking zet ik gewoon alles op 1 hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee vragen over deze groep:

-Volgens mij wordt er niet meegespeeld met XL. Is dat een bewuste keuze, of kan dat niet met groepen?

-Waarom worden er allemaal verschillende eindcijfers gekozen en niet 1 eindcijfer voor alle loten? Is dat om gegarandeerd geld te krijgen?

Ik wist wel dat je dit topic zou vinden @invmat als loterij liefhebber :-)

Goede vraag m.b.t. XL en wist ik niet. Alles gaat eigenlijk automatisch en waarschijnlijk wordt dit dus niet gedaan via een groep. Kan ook nergens zien waar ik dit kan ingeven m.b.t. XL. Enige wat ik als captain kan en mag doen is de eindcijfers veranderen en de inleg verhogen. Op je 2de vraag is dat ik persoonlijk graag alles op 1 eindcijfer zou doen (lang verleden hiermee met groepsspelen bij de staatsloterij maar dan regelde ik het zelf met een grote groep). Nu met OneTime en dat alles automatisch gaat wil ik dit niet doen omdat de grote meerderheid gewoon straatjes wilt hebben en zo het gevoel dat ze geld binnen halen (in ieder geval langer kunnen spelen). Met 100 loten weet je in ieder geval al wat je hebt als je de eindcijfers 1 t/m 99 hebt. Ik zal ook niet de inleg verhogen en deze zal in deze groep op 7.5€ blijven staan. Echter als deze groep vol zit (en verwacht dat begin 2016) en 250 meespelen. Er zal dan een andere groep geopend worden en die heet de High Rollers groep en gaat dan het maximale van 30€ kosten en daar zullen we wel met 1 eindcijfer mee gaan spelen. Alles of Niks en alleen voor de echte gokkers raadzaam, gewoon omdat het kan ;-)

Voor 7.5€ speel je elke maand lekker mee met deze community en zullen we bij een "hit" kunnen we het hier en buiten vieren en als we weer eens niks hebben samen klagen. Ik zie je mail wel tegemoet zodat ik je een uitnodiging kan sturen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, is het een idee om contact op te nemen met de klantenservice van de Staatsloterij om te kijken of we mee kunnen spelen met XL? Aangezien het meespelen met een groep toch vooral op grote prijzen gericht is (meer kans op grote prijzen), hebben we meer baat met XL meespelen dan met de standaardloten zonder XL. Bovendien is het uitkeringspercentage van XL gemiddeld bijna 70% (netto), terwijl het uitkeringspercentage van de gewone trekkingen gemiddeld bijna 60% (netto) is. Dus over het algemeen is het eigenlijk sowieso beter.

Wat het eindcijfer betreft: ik ben het met je eens. Eigenlijk zou het beter zijn om 1 eindcijfer te nemen, maar het gevoel van mensen is nou eenmaal beter als het er allemaal verschillende cijfers zijn. Er gaat 33,33% van de inleg van elk standaardlot (zonder XL) naar de eindcijferprijzen. Dat is dus meer dan de helft van het prijzenpakket. Als je straten neemt kies je er voor om ook exact die 33,33% te nemen. Hier betekend dat dus dat iedereen sowieso ongeveer 2,50 krijgt bij 7,50 inleg, maar heel veel meer zal het waarschijnlijk ook niet worden. Om nu bij een trekking meer dan 7,50 terug te krijgen moet er eigenlijk al op een van de loten in de groep (van 60 personen) een prijs van in totaal 300 euro vallen (zonder eindcijferprijzen). Die kans is 1:14000 per lot, dus nu met 30 loten is dat 1:466. Als we mee zouden spelen met 1 eindcijfer, dan hebben we een kans van 1:10 om meer geld terug te krijgen dan onze inleg (als ons eindcijfer het eindcijfer van het geluksgetal is en dus 20 euro per lot waard is). Dan hebben we minimaal 10 euro per persoon bij 7,50 inleg.

Hoe dan ook, ik wacht met veel plezier af totdat die High Rollers groep er is. Nu eerst even hopen dat deze groep z.s.m. vol komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De website van de staatsloterij is inderdaad een drama. Meestal heeft het te maken met het feit dat je ooit in een grijs verleden een account hebt aangemaakt bij een onderdeel van de staatsloterij. Bij mij was dit Lucky Day en kreeg daardoor geen nieuwe account aangemaakt. Aangezien OneTime volledig buiten de staatsloterij website staat kunnen we er ook niet bij helpen :(

De enige optie , en dat gaat best snel is om even te bellen met de Staatsloterij. Dan resetten zij iets qua account.

Hoop dat het mag lukken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

De groep van OneTime bij de Staatsloterij Groepsspelen groeit wekelijks en soms dagelijks verder naar een serieuze groep. De prijsjes zijn nu nog minimaal, maar gelukkig komt er iets terug van de inleg wat komt door de straatjes die gekocht worden. Het is dus geen alles of niets verhaal zoals bij de MegaMillions pogingen. Ook het community gevoel wordt hier steeds hechter omdat we allemaal toch weer in spanning zitten die 10e dag van de maand voor de trekking van de Staatsloterij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.