Spring naar bijdragen

Onetime groepsspelen met de staatsloterij.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Dat storneren trucje doe je ook maar 1 keer, lijkt me dat ze daarna geen lot meer aan je verkopen.

Maar 1 en 10 oktober wordt niks hoor kan ik je nu al garanderen. Voor 1 oktober los lotje gekocht dus de hoofdprijs valt daar op. Ik las namelijk op de website van de staatsloterij dat ik de grootste kans had. Of heb ik dat nu verkeerd begrepen? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast [Verwijderde Gebruiker]

Ik weet niet of het al gevraagd was, maar hoe zit het precies als de hoofdprijs, elke maand 10.000euro 30 jaar lang valt op één van de groepsspelen loten? Krijg iedereen dan gewoon 30 jaar lang een deel van die 10.000 euro per maand uitbetaald? En ik zag dat je ook een auto, een Audi A1, met de trekking van 10 okt. kunt winnen. Hoe wordt dit dan gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt inderdaad gelijk @fox81

De hoofdprijs van de 1 Oktober trekking bedraagt elke maand € 10.000, 30 jaar lang. De Staatsloterij verkoopt hele loten en 1/5 loten. Als de prijswinnaar een 1/5 lot bezit, zal de prijs elke maand € 2000, 30 jaar lang bedragen. Indien de hoofdprijs valt op een heel lot of 1/5 lot dat toebehoort aan een spelersgroep, wordt de prijs niet in maandelijkse delen uitgekeerd, maar wordt het beschikbare vaste bedrag van € 3.000.000 (€600.000 bij eenvijfde lot) in gelijke delen onder het aantal leden van de spelersgroep verdeeld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3. De naturaprijs bestaat uit een Audi’s A1 Sportback Basis 1.0 70KW/95 pk TFSI 5. De auto is inclusief BTW, BPM en afleverkosten. De cataloguswaarde van deze naturaprijs is € 22.420,-. In totaal worden er 10 naturaprijzen weggeven.

7. De winnaar van de naturaprijs heeft de optie om te kiezen voor een geldbedrag van €19.060,- in plaats van de auto. Dit geldbedrag komt overeen met de waarde van de auto in het economisch verkeer, zoals gehanteerd door de belastingdienst, te weten 85% van de cataloguswaarde.

8. Indien de naturaprijs valt op 1/5 loten, dan krijgt elk van de winnaars 1/5 deel van het onder punt 7 genoemde geldbedrag. In dit geval is het niet mogelijk te kiezen voor de naturaprijs.

9. Indien de naturaprijs wordt getrokken op een heel of 1/5 Staatslot dat toebehoort aan een spelersgroep, wordt de prijs niet in natura uitgekeerd, maar wordt het bedrag van €19.060,-- (€3.812,-- bij een 1/5 lot) in gelijke delen onder het aantal leden van de spelersgroep verdeeld. Het aantal delen is afhankelijk van het aantal leden van de (spelers)groep waarbij, voor de 10 oktober 2015 trekking, een geslaagde automatisch incasso heeft plaatsgehad of dat zich meldt bij het innen van deze prijs.

https://www.staatsloterij.nl/acties/voorwaarden/extra-prijs-audi-a1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Voor de 10de van de maand (geloof rond de 8ste) krijg je de loten automatisch in je email en worden hier gepost. Je ziet dan precies hoeveel loten we hebben (is elke maand meer) vanwege meer deelnemers en een grotere pot. Denk dat we nu op zo'n 70 deelnemers zitten. Nog 2 weken geduld en dan gaan we weer meespelen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de 10de van de maand (geloof rond de 8ste) krijg je de loten automatisch in je email en worden hier gepost. Je ziet dan precies hoeveel loten we hebben (is elke maand meer) vanwege meer deelnemers en een grotere pot. Denk dat we nu op zo'n 70 deelnemers zitten. Nog 2 weken geduld en dan gaan we weer meespelen :-)

Thnks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt een handmatige uitbetaling van je winstsaldo van de groep OneTime aangevraagd.

Dit betekent dat je winstsaldo van € 36,78 naar je bankrekening wordt overgemaakt.

Dit bedrag zal binnen 7 werkdagen op je bankrekening worden bijgeschreven.

Met vriendelijke groet,

De Nederlandse Staatsloterij

Mijn eerste uitbetaling van de poule voor mij, had alle winstjes opgespaard, nou ja winstjes, het heeft op dit moment gewoon nog geld gekost, maar over een dag of 8.....;-)

Als er mensen nog meewillen doen stuur mij dan even een berichtje, vandaag weer 2 extra mensen in deze groepspelen staatsloterij poule.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.