Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Alles het goed is starten er vanaf volgende week de grote MTT (weekly specials). Als de vraag naar de nosebleed stakes er is gaan die er ook absoluut komen is bevestigd in de app groep. Waarschijnlijk komt er ook een toevoeging dat je een avatar bij je spelers naam kan zetten. (wordt overwogen door het team van Coinpoker). Mocht dit zo zijn spelers gaan een Onetime logo gebruiken doen we daar een leuke geste mee t.z.t. Er kwamen ook veel vragen mee wat ze gaan doen met hun enorme marketing budget (wat we met ze allen hebben opgehaald). Ze geven aan hele grote plannen te hebben en zijn pas net begonnen. We gaan nog een hoop mooie dingen tegenkomen geven ze aan.

Geplaatst
On 1/31/2018 at 4:17 PM, TheGallant said:

Coinpoker heeft zojuist een bericht de deur uit gedaan met een aantal nieuwe doorgevoerde updates:

• Je kunt speler-notities toevoegen, maar ook kleurlabels toevoegen
  • De verhouding van de toernooi-lobby is opgelost 

En daarnaast zijn er nog wat kleinere updates doorgevoerd. Er wordt goed geluisterd naar de community en dat maakt dit product zo mooi en geliefd. 

Die kleuren zie ik niet terug op tafel.....

Geplaatst
Je opent Telegram (app op je telefoon). Dan doe je in de zoekfunctie CoinPoker en daar zie je oa een groep met 3200 leden. Als je dan klikt op 'sluit aan bij groep' zit je erin en kan je lekker mee lurken en eventueel reageren.

Zal t wel weer verkeerd doen, niet te vinden haha
Geplaatst

Vannacht weer eens twee freerolls gespeeld. In de eerste 27e geworden (12 CHP). Tijdens de tweede met mijn laptop op schoot in slaap gevallen maar toch iets van 8 CHP gewonnen. Helaas zijn beide prijzen  niet in mijn account bijgeschreven. Meer mensen die dit probleem ervaren?

Geplaatst
2 uur geleden zei TheGallant:

Zolang het nog een beta versie betreft, vind ik het niet zo erg dat er af en toe zaken misgaan. Al eens eerder kregen spelers geen punten. Dit werd keurig opgelost. Vooral dit laatste vind ik belangrijker dan dat het af en toe mis gaat. 

Dat is waar

Geplaatst

De eerste stappen zijn al gemaakt. CHP is al te vinden binnen het assortiment, er kan echter nog niets mee worden gedaan. Vanaf morgen kun je handelen in CHP! Zal mij benieuwen wat de koers gaat doen! Ook nieuwsgierig naar het komende nieuws van Coinpoker. Kan niet meer lang duren, opdat er het officiële nieuws uit gaat komen

chp.jpg

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.